موزیک فید ؛ مرجع دانلود آهنگ جدید خارجی و ایرانی

𝅘𝅥𝅯پلی لیست ، بهترین آهنگهای کی پاپ – کره ای (K-Pop)

۲۸ شهریوردیدگاه ها : 1 دیدگاه

پلی لیست ، بهترین آهنگهای کی پاپ – کره ای (K-Pop)

دانلود آهنگ Selections - بهترین آهنگهای کی پاپ

راهنمای دانلود آهنگ
ویندوز : روی لینک دانلود کلیک راست کرده و سپس گزینه "save link as" را انتخاب کنید.
اندروید : روی لینک دانلود چند لحظه لمس کنید و سپس از منوی باز شده کزینه "save link" را انتخاب کنید.

تو این پست از دنباله پلی لیست موزیک فید ، به معرفی تعدادی از بهترین آهنگهای سبک کی پاپ – K-Pop میپردازیم که میدونیم این سبک و کلا موسیقی کره ای در ایران طرفدارای بسیار زیادی پیدا کرده و طرفداراشم چند آتیشه و روی فندمشونم خیلی خیلی حساس هستن. پس با مزویک فید همراه باشید.

معرفی و دانلود بهترین آهنگهای کی پاپ – K-Pop از گروه ها و خوانندگان معروف کره جنوبی

این روزها نه تنها در ایران ، بلکه در تمام دنیا موسیقی کره ای شناخته شده هست ، بند هایی مثل بی تی ای ، بلک پینک ، EXO ، Girls’ Generation ، Wonder Girls ، T-ara ، Miss A و… در کنار خوانندگانی نظیر Psy ، BoA ، Rain و… همه و همه دست به دست هم دادند تا تجلی و شکوه این ملت از حوزه فناوری و تکنولوژی فراتر بره و حالا دیگه به لحاظ جنبه فرهنگی هم این کشور سرآمد و صادرکننده محسوب میشه و روی دیگر کشورها و مردمان تاثیرگذاره.

کی پاپ ، موسیقی محبوب کره ای ، ژانری از موسیقی است که از فرهنگ عامه کره جنوبی سرچشمه می گیره. این نوع موسیقی تحت تاثیر سبک ها و ژانرهای مختلف جهان مانند پاپ ، experimental ، راک ، جاز ، gospel ، هیپ هاپ ، R&B ، رگی ، EDM ، فولکلور ، کانتری و کلاسیک قرار دارد اما ریشه های موسیقی سنتی کره ای نیز در آنها کاملا مشهود است.
شکل مدرن این ژانر موسیقی با تشکیل یکی از اولین گروه های کی پاپ یعنی بند پسرانه Seo Taiji and Boys ، در سال ۱۹۹۲ ظاهر شد. این ژانر از اواسط دهه نود محبوبیت زیادی بویژه در بین نوجوانان و جوانان کسب کرد و خیلی زود به کشور ژاپن راه پیدا کرد. با ظهور شبکه های اجتماعی و گسترش اینترنت ، روند صادرات سرگرمی و فرهنگ کره ای سریعتر شد بطوریکه صادرات فرهنگی کره به موج کره ای شهرت پیدا کرد که نه تنها به شرق آسیا و آسیای جنوب شرقی ، بلکه به کشورهایی نظیر پاکستان ، بنگلادش ، هند ، آمریکای لاتین ، آفریقای شمالی ، آفریقای جنوبی ، شرق آفریقا ، خاورمیانه و سراسر جهان غرب راه پیدا کرد.

اصطلاح “K-pop” در دهه ۲۰۰۰ رایج شد. پیش از این موسیقی پاپ کره جنوبی gayo نامیده می شد. از سال ۲۰۱۸ ، K-pop رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به یک بازیگر قدرتمند در عرصه موسیقی جهانی تبدیل شد.

* این پلی لیست بر اساس میزان بیشترین بازدید صورت گرفته از کلیپ هر آهنگ در یوتیوب ساخته شده است. حتما و ۱۰۰% آهنگهای بیشتری میتونست توی این پلی لیست باشه ، اما سعی کردیم سلیقه شخصی رو درش اعمال نکنیم و یه لیستی رو تهیه کنیم که رضایت تمام طرفداران کی پاپ رو تا حد امکان جلب کنیم.

شماره ۱ ؛ بهترین آهنگهای کی پاپ : دانلود آهنگ گنگنام استایل از PSY

Gangnam Style قطعا یکی از معروفترین و محبوبترین اهنگهای کی پاپ هست که در زمان خودش تونسته بود موج بزرگی رو بین اهالی و دوستداران موسیقی ایجاد کنه و در شرایطی که هنوز نفوذ شبکه های اجتماعی در میان مردم ، در حد و اندازه های امروز نبود ، اما همه جا صحبت از این ترانه بود و میشد اون رو در جای جای دنیا شنید.
این آهنگ همچنین تبدیل شد به نخستین ویدئوی آپلود شده در یوتیوب که از مرز یک میلیارد بازدید عبور کرد. در حال حاضر بیشتر از ۴ میلیارد بازدید داشته و بنظر میرسه با اختلافی که با سایر ویدئوهای کی پاپ که در ادامه معرفی میکنیم داره ، تا سالها کسی دستش بهش نمیرسه!


شماره ۲ ؛ محبوبترین آهنگهای کی پاپ : دانلود آهنگ DDU-DU DDU-DU از بلک پینک

“Ddu-Du Ddu-Du” (به کره ای: 뚜두 뚜두) یکی از بهترین آهنگهای بلک پینک است که به زبان کره ای و ژاپنی ساخته و ضبط شده است. در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ ، از طریق YG Entertainment ، همراه با انتشار اولین آلبوم EP گروه به زبان کره ای ، Square Up منتشر شد.
این تک آهنگ از نظر تجاری در کره جنوبی بسیار موفق بود و برای سه هفته متوالی در صدر جدول رتبه بندی آهنگهای دیجیتال قرار گرفت و تبدیل شد به دومین تک آهنگ شماره یک گروه در این کشور.


شماره ۳ ؛ بهترین آهنگهای کی پاپ : دانلود آهنگ GENTLEMAN از PSY

Gentleman یک آهنگ K-pop از خواننده محبوب کره ای Psy است که در تاریخ ۱۲ آوریل سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به عنوان نوزدهمین تک آهنگ او شناخته میشود.


شماره ۴ ؛ بهترین آهنگهای کی پاپ : دانلود آهنگ Kill This Love از BLACKPINK

Kill This Love یکی از آهنگهای معروف گروه دخترانه کره جنوبی Blackpink است  که در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۹ از طریق YG و Interscope به عنوان تک آهنگ اصلی دومین EP گروه به زبان کره ای و با همین نام منتشر شد. این ترانه یک آهنگ الکتروپاپ است ، که اشعار آن درباره تصمیم دختران برای پایان دادن به یک رابطه سمی صحبت می کند. نسخه ژاپنی Kill This Love در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.


شماره ۵ ؛ پلی لیست بهترین آهنگهای K-POP : دانلود آهنگ Boy With Luv از BTS و هالزی

آهنگیست از بند کره ای بی تی اس که با همکاری خواننده آمریکایی هالزی ساخته و اجرا شد. این آهنگ سال ۲۰۱۹ به عنوان تک آهنگ اصلی آلبوم اکستندد پلی ششم گروه با نام Map of the Soul: Persona منتشر شد.


شماره ۶ ؛ بهترین آهنگهای K-POP : دانلود آهنگ DNA از BTS

DNA یکی دیگه از آهنگهای معروف بی تی اس در لیست ماست که به دو زبان کره ای و ژاپنی ضبط و اجرا شده است. نسخه کره ای در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۷ به عنوان تک آهنگ اصلی پنجمین آلبوم EP گروه Love Yourself: Her توسط Big Hit Entertainment منتشر شد.


شماره ۷ ؛ پلی لیست معروفترین آهنگهای KPOP : دانلود آهنگ BOOMBAYAH از BLACKPINK – بلک پینک

بومبایا آهنگیست از گروه Blackpink که برای اولین آلبوم دیجیتالی گروه با عنوان Square One در ۸ آگوست ۲۰۱۶ توسط YG Entertainment منتشر شد. “بومبایا” در کره جنوبی به رتبه ۷ رسید و در اولین هفته انتشار در صدر جدول فروش آهنگ های دیجیتال بیلبورد قرار گرفت. در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۰ ، “Boombayah” تبدیل به اولین موزیک ویدئوی K-pop شد که بیش از ۱ میلیارد بازدید در YouTube کسب کرد.


شماره ۸ ؛ دانلود بهترین آهنگهای کی پاپ : دانلود آهنگ دینامیت – Dynamite از بی تی اس

Dynamite در ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ از طریق Big Hit Entertainment و Sony Music Entertainment منتشر شد. این اولین آهنگ گروه است که به طور کامل به زبان انگلیسی اجرا شده است.
این آهنگ که برای آرامش شنوندگان در طول پاندمی کرونا طراحی شد ، در مورد شادی و قدردانی از چیزهای کوچکی است که زندگی را با ارزش می کند.


شماره ۹ ؛ دانلود بهترین آهنگهای کره ای – KPOP : دانلود آهنگ As If It’s Your Last از Blackpink

آهنگی از گروه بلک پینک است که در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۷ توسط YG Entertainment منتشر شد. متن این ترانه توسط Teddy Park ، Brother Su ، Choice37 ، Future Bounce ، Lydia Paek نوشته شد و تهیه کننده آن Teddy Park بود. این آهنگ بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در کره جنوبی فروش داشت که برای بازار این کشور ، مقدار زیادی محسوب میشود.


شماره ۱۰ ؛ دانلود بهترین آهنگهای کی پاپ – KPOP : دانلود آهنگ MIC Drop از بی تی اس

Mic Drop آهنگیست از گروه BTS که به دو زبان کره ای و ژاپنی اجرا شده است. نسخه کره ای این ترانه در پنجمین آلبوم اکستندد پلی گروه به نام Love Yourself: Her منتشر شد. مدتی بعد نسخه ریمیکس آن توسط ،دی جی آمریکایی Steve Aoki ساخته شد که به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرد.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “پلی لیست ، بهترین آهنگهای کی پاپ – کره ای (K-Pop)”

  1. میسو. گفت:

    بنظرم ماله بی تی اس از همشون بهتره و باید اول میزاشتینش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *