موزیک فید ؛ مرجع دانلود آهنگ جدید خارجی و ایرانی

𝅘𝅥𝅯دانلود بهترین آهنگ های توپاک – 2pac + بیوگرافی

۲۶ فروردیندیدگاه ها : بدون دیدگاه

دانلود بهترین آهنگ های توپاک – 2pac + بیوگرافی

دانلود آهنگ توپاک - بهترین آهنگ های توپاک

راهنمای دانلود آهنگ
ویندوز : روی لینک دانلود کلیک راست کرده و سپس گزینه "save link as" را انتخاب کنید.
اندروید : روی لینک دانلود چند لحظه لمس کنید و سپس از منوی باز شده کزینه "save link" را انتخاب کنید.

معرفی و دانلود بهترین آهنگهای رپر مشهور آمریکایی توپاک شکور – ۲pac

امروز که داشتم آرشیو سایت رو بررسی میکردم و البته یه نگاهی هم مینداختم به آهنگای خودم ، دیدم اصلا تو موزیک فید اثری از توپاک نیست! توپاک یکی از بهترین رپرهای تاریخ محسوب میشه و عجیبه که تا به امروز چندان اینجا در موردش مطلبی کار نشده و آهنگی ازش نداشتیم. پس تصمیم گرفتم این مطلبو براتون تهیه کنم که شامل لیستی از بهترین آهنگهای این هنرمند فقید هست که سال ۱۹۹۶ در سن ۲۵ سالگی ترور شد.

بیوگرافی توپاک شکور

Tupac Amaru Shakur متولد ۱۶ ژوئن سال ۱۹۷۱ در نیویورک سیتی که با نام هنری ۲Pac (و نام مستعار ماکاولی-Makaveli) شناخته میشود ، یک رپر و بازیگر مطرح آمریکایی بود و از نظر بسیاری ، او یکی از تأثیرگذارترین رپرها در تمام دوران ها است. بیشتر آثار توپاک به موضوعات اجتماعی میپرداخت و چالش هایی را مطرح میکرد که افراد حاضر در شهرهای بزرگ را گرفتار خود کرده بود، از این رو توپاک را نمادی از فعالیت علیه نابرابری می دانند.

Tupac در منهتن (محله ای مشهور از شهر نیویورک) متولد شد ، او در سال ۱۹۸۴ به بالتیمور ، مریلند و سپس در سال ۱۹۸۸ به منطقه خلیج سانفرانسیسکو نقل مکان کرد. اما در سال ۱۹۹۳ برای ادامه فعالیت خود در عرصه موسیقی به لس آنجلس رفت.
اولین آلبومش که ۲Pacalypse Now نام داشت را سال ۱۹۹۱ منتشر کرد که او را حسابی به شهرت رساند و در زمانی که رپ گانگستا در میان رپرها بسیار متداول بود ، توپاک شکور مسائل اجتماعی را در آهنگهایش مطرح میکرد.
بدنبال انتشار آلبوم اول توپاک ، دو آلبوم دیگر در سالهای ۱۹۹۳ و ۱۹۹۵ به نامهای Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z… و Me Against the World منتشر نمود. البته سال ۱۹۹۵ برای توپاک خیلی هم خوب پیش نرفت. او به اتهام تعرض جنسی به یک دختر هشت ماه را در زندان سپری کرد و در نهایت در اکتبر این سال توانست با وثیقه از زندان آزاد شود.

آلبوم All Eyez on Me چهارمین و آخرین آلبوم منتشر شده از Tupac در زمان حیاتش محسوب میشود. پس از مرگ توپاک ۶ آلبوم دیگر از او منتشر شد که همگی بسیار پرفروش بوده و گواهینامه پلاتین را از انجمن صنعت ضبط موسیقی امریکا دریافت نمودند.

  • The Don Killuminati: The 7 Day Theory (1996) (as Makaveli)
  • R U Still Down? (Remember Me) (1997)
  • Until the End of Time (2001)
  • Better Dayz (2002)
  • Loyal to the Game (2004)

مرگ توپاک

در تاریخ ۷ سپتامبر ۱۹۹۶ ، شکور پس از تماشای یک مسابقه بوکس بین مایک تایسون و بروس سلدون در حادثه تیراندازی در لاس وگاس توسط یک مهاجم ناشناس سوار بر کادیلاک مشکی ۵ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و شش روز بعد از دنیا رفت. قاتل هرگز دستگیر نشد. جالب اینکه پرونده این جنایت هنوز هم باز است! طبق حدسیات پلیس ، گانگستر های ساحل شرق ، ماموران FBI و حتی سایر افرادی که با توپاک دارای خصومت شخصی بودند میتوانند عامل این قتل باشند.

البته عده ای هم کل این داستان را زیر سوال میبرند و معتقدند توپاک هنوز زنده است و داستان ساختگی مرگ او تنها به دلیل فرار از مشکلات قانونی و جار و جنجالهاییست که براه انداخته بود.

البته این تنها حادثه سوقصد به توپاک نبود. پیش از این و در سال ۱۹۹۴ در لابی استودیویی در نیویورک مورد اصابت پنج گلوله قرار گرفت و البته جان سالم به در برد. توپاک دوست سابقش B.I.G. را عامل این تیراندازی معرفی کرد ، اما این موضوع هرگز به اثبات نرسید.
خود B.I.G. نیز سال ۱۹۹۷ و تقریبا شش ماه پس از مرگ شکور بر اثر درگیری مسلحانه به قتل رسید.

در ادامه به معرفی بهترین آهنگ های توپاک شکور میپردازیم ، با موزیک فید همراه باشید.


دانلود آهنگ Hail Mary از توپاک

آهنگ Hail Mary سومین قطعه از اولین آلبوم پس از مرگ توپاک ، The Don Killuminati: The 7 Day Theory بود و به عنوان یکی از بهترین آثار بجا مانده از این رپر فقید شناخته میشود.

آهنگ Hail Mary در یوتیوب


بهترین آهنگ های توپاک ؛ آهنگ Ambitionz Az a Ridah

آهنگ Ambitionz Az a Ridah اولین قطعه از آلبوم All Eyez on Me هست که سال ۱۹۹۶ منتشر شد. All Eyez on Me بدون شک یکی از بزرگترین آلبوم های تاریخ هیپ هاپ محسوب میشه و آهنگهای مهمی رو هم در خودش داره. آهنگ Ambitionz Az a Ridah دارای متن خوبی هست و البته بیت بسیار معروفی هم داره.

آهنگ Ambitionz Az a Ridah در یوتیوب


دانلود بهترین آهنگ های ۲pac ؛ آهنگ Nothing to Lose

آهنگ Nothing to Lose هشتمین قطعه از ششمین (دومین آلبوم استودیویی پس از مرگ توپاک) ۲Pac است که در تاریخ ۲۵ نوامبر ۱۹۹۷ با نام R U Still Down? (Remember Me) منتشر شد.

آهنگ Nothing to Lose در یوتیوب


بهترین آهنگ های ۲pac ؛ آهنگ Life Goes On

Life Goes On یکی دیگه از قطعات آلبوم All Eyez on Me هست. این آلبوم در مجموع ۲۷ قطعه موسیقی رو در خودش جای داده و یکی از معروفترین البوم های توپاک هست.

آهنگ Life Goes On در یوتیوب


دانلود بهترین اهنگهای توپاک شکور ؛ آهنگ Changes

“Changes” یکی از ملودیک ترین آهنگهای توپاک است که البته در دوران حیاتش منتشر نشد. این آهنگ به خشونت پلیس علیه سیاه پوستان اشاره دارد و یک آهنگ اعتراضی با ریتمی جذاب و خاص است. این آهنگ با همکاری Talent ساخته و اجرا شد.

آهنگ Changes در یوتیوب


دانلود آهنگ California Love از توپاک و Dr. Dre

California Love یک آهنگ هیپ هاپ از ۲Pac است که Dr. Dre و راجر تروتمن در آن حضور دارند. این آهنگ پس از آزادی از زندان در سال ۱۹۹۵ به عنوان آهنگ بازگشت ۲Pac منتشر شد. (بالاتر توضیح دادیم که توپاک به اتهام تجاوز چندین ماه رو در زندان گذروند)
California Love همچنین اولین تک آهنگ توپاک پس از امضای قرارداد همکاری با Death Row Records بود.

این آهنگ نامزد دریافت جوایز گرمی بهترین اجرای دو نفره آهنگ رپ و بهترین موزیک ویدئوی MTV شد.

آهنگ California Love در یوتیوب


دانلود آهنگ I Ain’t Mad At Cha از توپاک

در ادامه معرفی بهترین آهنگهای توپاک ، به این آهنگ میرسیم که بازهم تعلق داره به البوم All Eyez on Me.

آهنگ I Ain’t Mad At Cha در یوتیوب


دانلود آهنگ ۲ of Amerikaz Most Wanted از توپاک و اسنوپ داگ

۲ of Amerikaz Most Wanted آهنگی است که توسط هنرمند هیپ هاپ آمریکایی ۲Pac با همکاری اسنوپ داگ و Daz Dillinger برای آلبوم All Eyez on Me در سال ۱۹۹۶ نوشته و اجرا شد. ۲ of Amerikaz Most Wanted” بعد از “Love California” دومین تک اهنگ تبلیغاتی این آلبوم بود.

آهنگ ۲ of Amerikaz Most Wanted در یوتیوب


آهنگ Can’t C Me یکی از بهترین آهنگ های توپاک

Can’t C Me یکی از آهنگهایی هست که شاید کمتر بهش پرداخته شده باشه. اما قدرت رپ کردن توپاک کاملا تو این آهنگ مشهوده و همچنین بیت بسیار قوی از دکتر دری هم این اهنگ رو تبدیل به یکی از بهترین آثار ۲pac کرده.

آهنگ Can’t C Me در یوتیوب


بهترین آهنگ های توپاک ؛ آهنگ Me and My Girlfriend

توپاک در مورد عشق و روابطی که داشت زیاد رپ میکرد ، اما همونطور که از عنوان این تارنه پیداست ، Me and My Girlfriend بیشتر به ارتباط توپاک با یک زن خاص اشاره دارد که البته بطور دقیق مشخص نشد منظورش کی هست. جی زی رپر مشهور آمریکایی برای ساخت آهنگ ’۰۳ Bonnie & Clyde از بیت همین آهنگ توپاک استفاده کرده. آهنگ ’۰۳ Bonnie & Clyde با همکاری بیانسه ساخته و اجرا شده و به عنوان ترک اصلی آلبوم The Blueprint 2: The Gift & The Curse در سال ۲۰۰۲ منتشر شد.

آهنگ Me and My Girlfriend در یوتیوب


معرفی زیباترین آهنگهای ۲pac – توپاک شکور ؛ دانلود آهنگ Brenda’s Got A Baby

Brenda’s Got a Baby دومین تک آهنگ توپاک از اولین آلبومش ۲Pacalypse Now هست. در این ترانه Roniece Levias به عنوان خواننده کر ، اشعار پس زمینه را اجرا میکند. متن اهنگ در مورد یک دختر ۱۲ ساله به نام Brenda است که در گتو (به مناطق فقیر نشین شهر گتو میگن) زندگی می کند و دارای نوزادی است که نمی تواند از او حمایت کند. این ترانه موضوع بارداری نوجوانان و تاثیر اون بر مادر جوان و خانواده های اونها رو مورد بررسی قرار میده.
این آهنگ خیلی نیازی به معرفی نداره و فکر میکنم که هرکسی که این سبکو دوست داره ، فارغ از اینکه طرفدار توپاک هست یا نه ، Brenda’s Got A Baby رو شنیده و باهاش خاطره داره. پس پر حرفی نمیکنم و مستقیم بریم برای دانلود و شنیدنش :

آهنگ Brenda’s Got A Baby در یوتیوب


دانلود اهنگهای ۲پاک – ۲pac ؛ دانلود اهنگ Picture Me Rollin

Picture Me Rollin مدت کمی پس از آزادی توپاک از زندان منتشر شد و یکی از آهنگای گنگ این هنرمند امریکایی محسوب میشه و احتمالا تحت تاثیر حضورش تو زندان اجرا شده!

آهنگ Picture Me Rollin در یوتیوب


آهنگهای برتر ۲pac شکور – دانلود اهنگ Dear Mama

آهنگ Dear Mama در واقع تقدیر و تشکر توپاک از مادرش است که او را به تنهایی بزرگ کرد. این آهنگ در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۱۹۹۵ بعنوان یکی از قطعات آلبوم Me Against the World منتشر شد.

آهنگ Dear Mama در یوتیوب


ما تعدادی از بهترین آهنگهای توپاک رو به شما معرفی کردیم ، اما این لیست میتونست خیلی بلندتر از این باشه و دنباله داشته باشه. در ادامه تعدادی از آهنگهایی که میتونستن در لیست ما جای داشته باشن ، اما به دلیل محدودیت های موجود ازشون صرف نظیر کردیم رو براتون آوردیم :

  • آهنگ Trapped
  • آهنگ How Long Will They Mourn Me?
  • آهنگ Hit ’Em Up
  • آهنگ How Do U Want It
  • آهنگ To Live And Die In LA
  • آهنگ Keep Ya Head Up
  • آهنگ Temptations
  • آهنگ So Many Tears

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *