موزیک فید ؛ مرجع دانلود آهنگ جدید خارجی و ایرانی

𝅘𝅥𝅯پلی لیست ، بهترین آهنگهای چالش های تیک تاک

۸ شهریوردیدگاه ها : بدون دیدگاه

پلی لیست ، بهترین آهنگهای چالش های تیک تاک

دانلود آهنگ Selections - آهنگهای چالش های تیک تاک

راهنمای دانلود آهنگ
ویندوز : روی لینک دانلود کلیک راست کرده و سپس گزینه "save link as" را انتخاب کنید.
اندروید : روی لینک دانلود چند لحظه لمس کنید و سپس از منوی باز شده کزینه "save link" را انتخاب کنید.

تو این پست از دنباله پلی لیست موزیک فید ، به ۷ آهنگی میپردازیم که توسط چالش های شبکه اجتماعی تیک تاک معروف شدن و حتی باعث شهرت خوانده اثر هم شدند. با ما همراه باشید…

معرفی و دانلود ۷ اثر از بهترین آهنگهای چالش های تیک تاک در سالهای گذشته

خوب همونطور که میدوندی تیک تاک یک شبکه اجتماعی چینی مبتنی بر ویدئوهای کوتاه ۳ تا ۶۰ ثانیه هستش که جذابیت های خاصی رو برای کاربرانش ایجاد کرده و هربار موج جدیدی بین مخاطبانش بوجود میاره. نکته جالب در مورد تیک تاک این هست که با وجود اینکه این اپلیکیشن توسط یک شرکت چینی که کشور دوست و برادر ایران (!) محسوب میشه ساخته شده ، اما از کاربران ایرانی پشتیبانی نمیکنه و درواقع دسترسی به این اپلیکیشن در ایران براحتی ممکن نیست!

شماره ۱ ؛ دانلود بهترین آهنگهای چالش های تیک تاک – دانلود آهنگ The Box از Roddy Ricch

The Box ترانه ای از رودی ریچ رپر و خواننده آمریکایی است که به عنوان چهارمین تک آهنگ از اولین آلبوم استودیویی او Please Excuse Me for Being Antisocial در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ منتشر کرد.
این آهنگ به عنوان برترین اثر Roddy Ricch در سراسر جهان شناخته میشود بطوریکه یازده هفته را در رتبه اول Billboard Hot 100 ایالات متحده گذراند و در کشورهای کانادا ، نیوزلند و مجارستان نیز به صدر ترانه های برتر رسید.


شماره ۲ ؛ دانلود بهترین آهنگهای چالش های شبکه اجتماعی تیک تاک – دانلود آهنگ death bed (coffee for your head) از Powfu

بسترمرگ یا death bed ، آهنگیست از رپر جوان کانادایی Powfu. این ترانه با همکاری خواننده  فیلیپینی-انگلیسی Beabadoobee ساخته شده و سال ۲۰۱۹ در ساند کلود و یوتیوب آپلود شد. موفقیت همین آهنگ بود که باعث شد Powfu بتواند با کمپانی ضبط امریکایی Columbia Records قرارداد همکاری امضا کند.
Powfu برای ساخت این ترانه از آهنگ Coffee که سال ۲۰۱۷ توسط Beabadoobee ساخته شده بود ، الهام گرفته است.


شماره ۳ ؛ دانلود بهترین موزیکهای چالش های تیک تاک – دانلود اهنگ Cradles از Sub Urban

نام معروفترین اثر خواننده و تهیه کننده موسیقی آمریکایی ، Daniel Virgil Maisonneuve است که با نام هنری Sub Urban شناخته میشود.
Sub Urban در این آهنگ ما را وارد دنیای فانتزی خودش میکند ، جاییکه در آن بزرگسالان آزادند هر طور که دوست دارند عمل و صحبت کنند و اینرا با شیوه های رفتاری کودکان بی گناهی مقایسه میکند که یاد نگرفته اند هویت واقعی خود را بپوشانند.


شماره ۴ ؛ دانلود بهترین آهنگهای تیک تاک – دانلود آهنگ Candy از دوجا کت

Candy نام آهنگیست از رپر و خواننده آمریکایی Doja Cat که برای اولین آلبومش ، Amala که سال ۲۰۱۸ منتشر شد ، تولید گردید. این ترانه در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ ، به عنوان دومین تک آهنگ تبلیغاتی آلبوم ، از طریق لیبل های Kemosabe و RCA منتشر شد.
Candy در جدول Billboard Hot 100 در رتبه ۸۶ قرار گرفت و در چالش های تیک تاک هم حسابی وایرال شد ، بطوریکه باعث ایجاد محبوبیت بسیار زیادی برای Doja Cat شد.


شماره ۵ ؛ دانلود آهنگای چالشهای تیک تاک – آهنگ Dream Girl از Ir-Sais

آهنگ Dream Girl سال ۲۰۱۹ توسط Rauw Alejandro و Irsais منتشر شد و خیلی زود تبدیل شد به یکی از آهنگهای مورد استفاده در چالش های تیک تاک.


شماره ۶ ؛ دانلود بهترین چالشهای تیک تاک – آهنگ Supalonely از BENEE و Gus Dapperton

Supalonely ترانه ای از Benee خواننده نیوزلندی با همکاری خواننده آمریکایی Gus Dapperton است که در دومین آلبوم اکستندد پلی او به نام Stella & Steve در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این آهنگ در ماه مارس سال ۲۰۲۰ در TikTok محبوبیت زیادی پیدا کرد و طی تنها یک ماه نزدیک به ۷ میلیارد بار در ویدئوها و چالش های مختلف پخش شد. بواسطه همین محبوبیت بود که در بیش از ۲۵ کشور از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، استرالیا ، کانادا ، فرانسه ، آلمان ، هلند و نیوزلند در میان ۴۰ ترانه برتر قرار گرفت و به شهرت خواننده اش کمک زیادی کرد.


شماره ۷ ؛ دانلود بهترین آهنگهای چالش های تیک تاک – دانلود آهنگ Don Toliver به نام No Idea

No Idea ترانه ایست از رپر و خواننده آمریکایی Don Toliver که در تاریخ ۲۹ می سال ۲۰۱۹ میلادی توسط برچسب های Cactus Jack Records ، Atlantic Records و We Run It Entertainment به عنوان تک آهنگ اصلی اولین آلبوم استودیویی این رپر جوان به نام Heaven or Hell منتشر شد.
این آهنگ در دسامبر ۲۰۱۹ پس از انتشار گسترده در برنامه اشتراک گذاری ویدیو TikTok محبوبیت زیادی پیدا کرد و باعث شهرت Don Toliver شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی آهنگ

آخرین موزیک ها

پرتکرارترین خواننده ها