موزیک فید ؛ مرجع دانلود آهنگ جدید خارجی و ایرانی

𝅘𝅥𝅯دانلود آهنگ قدیمی تو مثل گلی از سعید پورسعید

۱۸ فروردیندیدگاه ها : بدون دیدگاه

دانلود آهنگ قدیمی تو مثل گلی از سعید پورسعید

دانلود آهنگ سعید پورسعید - تو مثل گلی

راهنمای دانلود آهنگ
ویندوز : روی لینک دانلود کلیک راست کرده و سپس گزینه "save link as" را انتخاب کنید.
اندروید : روی لینک دانلود چند لحظه لمس کنید و سپس از منوی باز شده کزینه "save link" را انتخاب کنید.

این مطلب از سایت حذف گردید.

مدتی پیش به شما قول داده بودیم که در موزیک فید ، علاوه بر آهنگهای خارجی و آهنگهای جدید ایرانی ، به موسیقی های فاخر و آهنگهای خاطره انگیز قدیمی وطنی نیز بپردازیم. اکنون یکی دیگر از آهنگهای بسیار زیبای ایرانی را در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم از شندین این آهنگ لذت ببرید و تجدید خاطره های زیبایی برای شما صورت بگیرد.
تو مثل گلی نام یکی از آهنگهای قدیمی و خاطره انگیز سعید پورسعید ، یکی از ستارگان دهه های گذشته موسیقی پاپ ایران است. این آهنگ نوستالژیک و بسیار محبوب در دو نسخه اجرا شده ، اجرای اول بصورت غیر رسمی و بدون مجوز منتشر شد و اجرای دوم در قالب آلبوم بهونه انجام شد.

بیوگرافی سعید پورسعید

سعید پورسعید خواننده مطرح و نام آشنای ایرانی در دهه های گذشته است. او خوانندگی را بطور آماتور در دوران کودکی آغاز نمود و در همان دوران به دلیل بودن در فضای معنوی و خانواده ای مذهبی ، بیشتر هنرش را در اختیار قرائت قرآن ، نوحه و کلا نوای مذهبی قرار داده بود. در دوران نوجوانی توانست بطور حرفه ای به آموزش نت های موسیقی بپردازد و همین کلید شروع فعالیتش در این عرصه بود.

زمانی که با صدای پخته اش آماده حضور در عرصه خوانندگی شد ، مصادف بود با اوایل دهه شصت. زمانی که تازه انقلاب شده بود و شرایط آماده شروع بکار خوانندگان جدید (و حتی ادامه فعالیت خوانندگان قدیمیتر) نبود. موسیقی پاپ وجهه بدی نزد مسئولان پیدا کرده بود و مورد بی مهری قرار میگرفت. بنابراین سعید آثاری که ضبط میکرد را نمیتوانست بطور رسمی انتشار دهد و به نوعی آهنگهایش نزد جامعه و مخاطبان بصورت مخفیانه دست به دست میشد.

سعید پورسعید یکی از خوانندگان مطرح و نام آشنا در دهه هفتاد و هشتاد محسوب میشود. البته در سالهای اخیر فعالیت چندانی ندارد و از دنیای هنر فاصله گرفته است. او انسانی به شدت متواضع و مردمی است. همچنین هرگز در این رشته به دنبال پول و شهرت نبوده. نشان به آن نشان که اگر چنین نبود با انتشار آهنگهای جدید و حتی بی کیفیت ، سعی میکرد با سلبریتی های جدید رقابت کند و تصویرش در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشد. در حالی که شاید بسیاری از افراد که به آهنگهای سعید پورسعید خاطره دارند و حتی با آنها زندگی کرده اند ، حتی یک عکس هم از او ندیده باشند. البته این خاصیت دنیای پیش از سلطه اینترنت و شبکه

آلبوم های سعید پورسعید عبارتند از : نوازشم کن (اولین آلبوم) ، دنیای با تو بودن (۱۳۷۵ با تنظیم شادمهر عقیلی) ، عشق سوزان ، یلدا و همبازی ، بازگشت (نخستین آلبوم مجاز و دارای مجوز انتشار – ۱۳۸۱) ، بهونه (بازخوانی و اجرای مجدد آهنگهای قدیمی – اجرای جدید آهنگ معروف تو مثل گلی در همین آلبوم بود) ، عطر نفسهات ، غربت (این آلبوم هم بازخوانی آهنگهای قدیمی سعید بود ، به غیر از آهنگ گل نرگس که جدید بود و هرگز منتشر نشده بود).

متن آهنگ تو مثل گلی سعید

تو مثل گلی ، ناز و خوشگلی
با این همه درد ای یار ، درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو میبری
هیچی نمیخوام ای یار ، وقتی با منی
من به یاد تو ، دل سپرده ام
من به عشق تو ای یار ، سر سپرده ام
دور از تو دلم ، غصه ها داره
با بودن تو این دل ، پروا نداره
تو مثل گلی ، ناز و خوشگلی
با این همه درد ای یار ، درمون دلی
با عشوه و ناز دل رو می بری

لیریکس ویدئوی آهنگ تو مثل گلی در یوتیوب

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجوی آهنگ

آخرین موزیک ها

پرتکرارترین خواننده ها