موزیک فید ؛ مرجع دانلود آهنگ جدید خارجی و ایرانی

𝅘𝅥𝅯آهنگ تیتراژ سریال بازی تاج و تخت فصل هشتم – Game Of Thrones

۳ اردیبهشتدیدگاه ها : بدون دیدگاه

آهنگ تیتراژ سریال بازی تاج و تخت فصل هشتم – Game Of Thrones

دانلود آهنگ Ramin Djawadi - Game of Thrones

دانلود آهنگ Game of Thrones با کیفیت متوسط - 128

راهنمای دانلود آهنگ
ویندوز : روی لینک دانلود کلیک راست کرده و سپس گزینه "save link as" را انتخاب کنید.
اندروید : روی لینک دانلود چند لحظه لمس کنید و سپس از منوی باز شده کزینه "save link" را انتخاب کنید.

رامین جوادی موسیقی دان و آهنگساز سرشناس آلمانی ایرانی است که بسیاری وی را با موسیقی متن سریال های محبوب فراز از زندان و بازی تاج و تخت یا همان گیم اف ترونز می شناسند. وی از پدری ایرانی که پس از مهاجرت با مادرش که آلمانی بودازدواج کرد و حاصل این وصلت رامین جوادی بود. وی در سال ۱۹۷۴ در شهر دویسبورگ کشور آلمان متولد شد. او پس از اتمام تحصیلات خود در زمینه موسیقی در کشور آمریکا به نوازندگی در گروه موسیقی به همراه هانس زیمر پرداخت. از بهترین و محبوب ترین کارهای رامین جوادی که شهرت خود را مدیون این کارهای سینمایی است می توان به  فیلم مرد آهنین Iron Man از استودیوی مارول در سال ۲۰۰۸ و سریال محبوب تلویزیونی تاج و تخت Game of Thrones که محصول شبکه HBO است اشاره کرد.

دانلود تیتراژ سریال بازی تاج و تخت اثر رامین جوادی – فصل آخر

کارنامه کاری رامین جوادی به فیلم های “دزدان دریایی کارائیب قسمت نفرین مروارید سیاه” و فیلم “بتمن آغاز می کند” مزین است که از فروش بسیار بالایی نیز برخوردار بودند و با داشتن موسیقی های گیرا و بسیار میخکوب کننده همراه بودند.

پخش سریال محبوب گیم اف ترونز از سال ۲۰۱۱ در شبکه HBO آمریکا آغاز شد و اکنون پس از گذشت ۸ سال ، آخرین فصل سریال در حال پخش است. سریال بازی تاج و تخت یکی از محبوبترین سریالهای تاریخ محسوب میشود و توانسته نظر بسیاری از منتقدان و توده مردم را بخود جلب نماید. این سریال علیرغم داشتن صحنه های جنسی و خشونت آمیز ، توانسته با داستان جذاب و گیرای خود ، طراحی صحنه و جلوه های ویژه و شگفت انگیز و استفاده از اصل غافلگیری در سالیان طولانی پخش خود ، همواره در اوج بماند و بینندگان را مشتاق و تشنه نگاه دارد.

Download Music / Direct link

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *