موزیک فید ؛ مرجع دانلود آهنگ جدید خارجی و ایرانی

𝅘𝅥𝅯دانلود آهنگ خارجی ؛ معرفی بهترین آهنگهای هالزی – Halsey

۱۷ تیردیدگاه ها : 1 دیدگاه

دانلود آهنگ خارجی ؛ معرفی بهترین آهنگهای هالزی – Halsey

دانلود آهنگ Halsey - Selection

راهنمای دانلود آهنگ
ویندوز : روی لینک دانلود کلیک راست کرده و سپس گزینه "save link as" را انتخاب کنید.
اندروید : روی لینک دانلود چند لحظه لمس کنید و سپس از منوی باز شده کزینه "save link" را انتخاب کنید.

معرفی و دانلود بهترین آهنگهای هالزی – Halsey

در این پست از موزیک فید قصد داریم تعدادی از بهترین آهنگهای هالزی را به شما معرفی کنیم.
Ashley Nicolette Frangipane که همه اونو با اسم هالزی میشناسیمش ، خواننده و ترانه سرای آمریکاییست که متولد سال ۱۹۹۴ در شهر ادیسون واقع در ایالت نیوجرسی است.

هالزی از سال ۲۰۱۲ وارد حرفه موسیقی شد ، اما باید گفت که در ۵ سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و آثاری که در این سالها ازش منتشر شده ، باعث به شهرت رسیدنش شدن. آلبوم Hopeless Fountain Kingdom که سال ۲۰۱۷ منتشر شد به رتبه اول بیلبورد ۲۰۰ (رده بندی آلبومهای منتشر شده در آمریکا) رسید و دو آلبوم دیگرش به نامهای Badlands (2015) و Manic (2020) هم رتبه دوم این لیست را در اختیار خودشون گرفتن. هالزی همچنین دو تک آهنگ هم در رتبه اول بیلبورد داره که اولیش آهنگ Closer هست که با همکاری بند The Chainsmokers ساخته شد و دومیش هم آهنگ Without Me هست که سال ۲۰۱۸ منتشر شد. (ما هر دو آهنگ رو قبلا براتون پست کرده بودیم که لینکش هم در اختیارتون قرار دادم 🤞)

حالا امروز و در این مطلب قصد داریم ۱۰ تا از بهترین اهنگهای Halsey در ۵ سال گذشته رو به شما معرفی کنیم و امیدواریم از شنیدن و دانلود اهنگها لذت ببرید. فراموش نکنید که لیست بهترین اهنگهای Halsey میتونست شامل آهنگهایی نظیر : Tokyo Narita Freestyle ، Colors ، Hopeless ، Ghost ، Bad At Love ، ۱۱ Minutes ، Trouble و… هم بشه ، اما خوب ما قصد داشتیم تنها ۱۰ آهنگ برتر هالزی رو انتخاب کنیم که این آهنگها انتخاب ما بود 👇

شماره ۱ بهترین آهنگهای هالزی : اهنگ Nightmare

آهنگ Halsey – Nightmare یکی از معروفترین تک آهنگهای این خواننده جوان آمریکایی محسوب میشه. این اهنگ سال ۲۰۱۹ منتشر شد ، متن اهنگ توسط هالزی و با همکاری Benny Blanco ، Cashmere Cat و Happy Perez نوشته شد. بیت آهنگ شباهت های بسیاری به آهنگ All the Things She Said گروه روسی t.a.t.u دارد.

این اهنگ سال گذشته در موزیک فید پست شده بود ، اگر میخواهید اطلاعات بیشتر و یا ترجمه متن را ببینید به این پست مراجعه کنید : دانلود آهنگ Nightmare از هالزی – Halsey

شماره ۲ بهترین اهنگهای هالزی : اهنگ Strangers

Strangers سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این اهنگ با همکاری Lauren Jauregui ساخته و اجرا شد و یکی از قطعات دومین آلبوم رسمی هالزی به نام Hopeless Fountain Kingdom بود. همونطور که چند سطر بالاتر اشاره کرده بودم ، این آلبوم به صدر بیلبورد ۲۰۰ رسید که نشون میده چه آلبوم خوبی بوده ، اهنگ Strangers هم یکی از قویترین آهنگهای همین آلبوم بود که با موفقیت زیادی همراه شد.

شماره ۳ بهترین اهنگهای هالزی : اهنگ Without Me

Without Me اولین تک آهنگ هالزی بود که رتبه یک بیلبورد هات ۱۰۰ رسید. (البته به عنوان خواننده سولو ، قبلا اهنگش با گروه The Chainsmokers هم به رتبه یک بیلبورد رسیده بود) این آهنگ ۴ اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد ، متن اهنگ توسط Halsey و با کمک بریتانی آمارادیو ، امی آلن و لوئیس بل نوشته شد. این اهنگ با لیبل Capitol Records و بعنوان ترک اصلی آلبوم سوم هالزی با نام Manic در دسترس قرار گرفت.

مطلب مربوط به آهنگ Without Me از Halsey

شماره ۴ بهترین آهنگهای هالزی : اهنگ Gasoline

Gasoline یکی از قطعات نسخه deluxe آلبوم اول هالزی به نام Badlands هست که سال ۲۰۱۵ منتشر شد. علیرغم اینکه این ترانه فقط در نسخه deluxe این آلبوم قرار داده شد ، یکی از محبوب ترین آهنگ های آلبوم محسوب میشه که بیش از ۲۰۰ میلیون بار در سرویس استریم انلاین موزیک اسپاتیفای Play شد.

شماره ۵ بهترین آهنگهای هالزی : اهنگ ۱۰۰ Letters

۱۰۰ Letters یک تصنیف پاپ زیبا از آلبوم Hopeless Fountain Kingdom هالزی است که سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این آهنگ داستان دو عاشق را روایت میکند که سعی در بهبود رابطه فروپاشیده خود دارند. هالزی در این آهنگ به افسانه های یونانی اشاره میکند و از شاه میداس (Midas) کمک میخواد ، کسی که طبق افسانه های اساطیری یونان ، هرچیزی رو که لمس کنه به طلا تبدیل میشه.

Well, King Midas put his hands on me again
He said one day I’d realize why I don’t have any friends

شماره ۶ بهترین آهنگهای Halsey : اهنگ Hold Me Down

Hold Me Down یکی از قطعات اولین آلبوم استودیویی هالزی به نام Badlands بود که سال ۲۰۱۵ منتشر شد. هالزی در یک شو تلویزیونی ایده اولیه ساخت آهنگ رو اینطور توصیف کرد :
“من با گروهی از افراد مسن ملاقات داشتم و آنها همگی فکر میکردند که همه چیز را بهتر از من میدانند و درک میکنند و بطور خاص یک آدم احمق نیز در آن جمع حضور داشت. Hold Me Down الهام بخش افراد است و به آنها یادآوری میکند که مهم نیست شما چقدر کم سن و سال یا بی تجربه هستید ، نباید اجازه بدید که چیزی شما رو عقب نگه داره.”

شماره ۷ بهترین اهنگهای هالزی : اهنگ Bad at Love

Bad at Love سال ۲۰۱۷ بعنوان دومین قطعه از دومین آلبوم رسمی هالزی به نام Hopeless Fountain Kingdom منتشر شد. Bad at Love به شماره ۵ جدول بیلبورد رسید و در چارت Dance Club Songs به شماره یک رسید.
هالزی بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ ، این آهنگ را به صورت زنده در برنامه های الن شو ، Saturday Night Live و Good Morning America اجرا کرد.

شماره ۸ بهترین آهنگهای هالزی : اهنگ Boy With Luv

Boy With Luv یکی از مشهورترین آهنگهای هالزی محسوب میشه بدون شک ، این اهنگ با همکاری بند کره ای BTS اجرا شده و حسابی بین طرفداران هالزی و ارمی ها (بی تی اس فن ها) محبوب هست.
موزیک ویدئوی آهنگ Boy With Luv رکورد بیشترین بازدید ۲۴ ساعت نخست آپلود در یوتیوب رو با بیش از ۷۴ میلیون بازدید کننده به خودش اختصاص داده. رتبه های دوم و سوم لیست هم متعلق به موزیک ویدئوی آهنگ Taylor Swift – تیلور سوئیفت و Brendon Urie به نام ME! و موزیک ویدئو آهنک Kill This Love از بند موسیقی کره ای BLACKPINK میشه که به ترتیب ۶۵/۲ و ۵۶/۷ میلیون بازدید در روز اول داشتن. مطلب کامل معرفی آهنگ BTS و Halsey به نام Boy with Luv.

شماره ۹ بهترین اهنگهای Halsey : اهنگ Closer

Closer یکی از مشهورترین و محبوبترین آهنگهای لیست ما محسوب میشه. این ترانه اولین شماره یک Halsey در جدول بیلبورد بود و یک سال کامل را در نمودارها گذراند. این آهنگ موفقیت بین المللی بزرگی هم برای هالزی و هم برای The Chainsmokers محسوب میشود چراکه آهنگشان در صدر جدول فروش بیش از ۱۰ کشور جهان قرار گرفت.

پست معرفی و دانلود آهنگ زیبای هالزی و The Chainsmokers به نام Closer

شماره ۱۰ بهترین اهنگهای Halsey : اهنگ Eastside

هالزی این اهنگ رو با Khalid خالید و benny blanco اجرا کرده. این دومین همکاری مشترک Halsey با benny blanco بود. آنها پیشتر در سال ۲۰۱۷ نیز برای اجرای اهنگ Now Or Never با همدیگه همکاری داشتن.

benny blanco, Halsey & Khalid


به لیست بالا میشه آهنگهای بیشتری هم اضافه کرد ، حتی میشه یه لیست از بهترین اهنگهای هالزی پیش از سال ۲۰۱۵ تهیه کرد! هرچند که اون زمان Halsey هنوز خیلی معروف نبوده ، اما آهنگهای زیبایی ازش منتشر شده بود.
یکی از آهنگهایی که خودم خیلی دوست دارم و حس میکنم جاش تو این لیست خالی باشه ، آهنگ The Other Girl هستش که با همکاری Kelsea Ballerini ساخته شده و جز آهنگهای جدید هالزی محسوب میشه.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “دانلود آهنگ خارجی ؛ معرفی بهترین آهنگهای هالزی – Halsey”

  1. . گفت:

    ممنون بابت اطلاعاتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *